תקרה לרצף קצבה "אוטומטי" (רצף
קצבה "ברירת מחדל") |
סעיף 9(7א)(ז1) לפקודת מס הכנסה |
סעיף 3(ה3)(2) לפקודת מס הכנסה |
התקרה = max[A,min(B,משכורת מבוטחת)*וותק נטו] |
שנה |
A |
B |
הערות |
2017 |
360,000 |
32,000 |
תיקון 232 לפקודת מס הכנסה |
2018 |
361,080 |
32,800 |
(עד ינואר 2017 לא היתה תקרה) |
2019 |
365,400 |
34,000 |
|
2020 |
366,510 |
34,900 |
|
2021 |
364,330 |
34,900 |
|
2022 |
373,080 |
34,900 |
|
2023 |
392,770 |
39,300 |
|
2024 |
405,900 |
41,500 |
|
2025 |
405,900 |
44,100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(ז1) לעניין פסקת משנה (ז), יראו עובד שפרש והסכומים
העומדים לזכותו במרכיב הפיצויים בכל קופות הגמל לקצבה בשל עבודתו אצל אותו מעביד
אינם עולים על 405,900 ש"ח (נכון לשנת 2025) או על תקרת הפיצויים כהגדרתה
בסעיף 3(ה3)(2) לכל שנת עבודה - לפי הגבוה, כאילו הודיע למנהל, בעת פרישתו, על
רצונו להמשיך ולהשאירם למטרת תשלום קצבה, אלא אם כן הודיע למנהל אחרת. |
תקרת הפיצויים כהגדרתה בסעיף 3(ה3)(2) -
משכורת העובד ביום ההפקדה (המשכורת המבוטחת) או 44,100 ש"ח (נכון לשנת
2025), לפי הנמוך. |
|
תקרה לרצף קצבה "אוטומטי" (רצף
קצבה "ברירת מחדל") |
סעיף 9(7א)(ז1) לפקודת מס הכנסה |
סעיף 3(ה3)(2) לפקודת מס הכנסה |
התקרה = max[A,min(B,משכורת מבוטחת)*וותק נטו] |
שנה |
A |
B |
הערות |
2017 |
360,000 |
32,000 |
תיקון 232 לפקודת מס הכנסה |
2018 |
361,080 |
32,800 |
(עד ינואר 2017 לא היתה תקרה) |
2019 |
365,400 |
34,000 |
|
2020 |
366,510 |
34,900 |
|
2021 |
364,330 |
34,900 |
|
2022 |
373,080 |
34,900 |
|
2023 |
392,770 |
39,300 |
|
2024 |
405,900 |
41,500 |
|
2025 |
405,900 |
44,100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(ז1) לעניין פסקת משנה (ז), יראו עובד שפרש והסכומים
העומדים לזכותו במרכיב הפיצויים בכל קופות הגמל לקצבה בשל עבודתו אצל אותו מעביד
אינם עולים על 405,900 ש"ח (נכון לשנת 2025) או על תקרת הפיצויים כהגדרתה
בסעיף 3(ה3)(2) לכל שנת עבודה - לפי הגבוה, כאילו הודיע למנהל, בעת פרישתו, על
רצונו להמשיך ולהשאירם למטרת תשלום קצבה, אלא אם כן הודיע למנהל אחרת. |
תקרת הפיצויים כהגדרתה בסעיף 3(ה3)(2) -
משכורת העובד ביום ההפקדה (המשכורת המבוטחת) או 44,100 ש"ח (נכון לשנת
2025), לפי הנמוך. |
|
|