דף הבית שירות מלא – בלי לצאת מהבית !
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
 
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
מחשבונים
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

תכנון פרישה בעת עזיבת עבודה - ייעוץ מס ותכנון מס

קו הפרדה אדום

מומחה למיסוי ופרישה מטעם B4 תכנון פרישה - עומד לרשותך ומלווה אותך באופן אישי בכל שלב ושלב: החל משלב תכנון מס ופרישה, דרך בחירת האלטרנטיבה הטובה ביותר למיסוי כספי פיצויי פיטורים, מענק פרישה ופנסיה ועד לאחר הפרישה, בתקופת הפנסיה:
 
מעדיפים קטע וידאו במקום לקרוא ? תכנון כלכלי לפורשים

בדיקת כדאיות, ייעוץ מס ובחירת אלטרנטיבה למיסוי פיצויים, מענקי פרישה ופנסיה

מומחה למיסוי ופרישה יערוך עבורך תכנון מס אופטימלי המותאם לך אישית, יבצע עבורך בדיקת כדאיות ולבסוף יציג בפניך את כל האלטרנטיבות העומדות לרשותך. בנוסף לכך, המומחה למיסוי ופרישה מטעם B4 יערוך עבורך את כל הטפסים והמסמכים אותם אתה נדרש להגיש לרשויות המס לצורך מימוש כספי פיצויי פיטורים, מענקי פרישה ופנסיה.

הידעת ? ייעוץ מס ותכנון נכון ברגע הנכון, יכולים להביא לחיסכון של עשרות אלפי שקלים ויותר בתשלומי המס על מענקי הפרישה והפנסיה !
 

ניתוח תכניות פנסיה וביטוח - ברוטו/נטו

המומחה למיסוי ופרישה ינתח את תכניות הפנסיה ופוליסות הביטוח שבבעלותך בדגש על היבטי המס (ברוטו/נטו וכדאיות כלכלית) ויציג בפניך את האלטרנטיבות השונות לבחירתך האישית: פדיון מלא, פדיון חלקי, קבלת פנסיה חודשית וכל חלופה אפשרית אחרת. כמו כן, ניתן לקבל סיוע מקצועי באשר לבחירת המסלול לתשלומי הפנסיה, באמצעות ביצוע חישובים והערכת שוויו הכלכלי נטו של כל אחד מהמסלולים (בחירת מסלול פנסיה רגע לפני או אחרי הפרישה).

ליווי אישי גם לאחר הפרישה

המומחים מטעם B4 תכנון פרישה ממשיכים ללוות אותך גם לאחר הפרישה במהלך תקופת הפנסיה וזאת כדי להפוך את תקופת ההסתגלות שלך לקלה ככל האפשר.

תכנון כלכלי לתקופת הפרישה

 
המומחים מטעם B4 תכנון פרישה יערכו עבורך תכנון כלכלי אישי בסמוך לפרישה אשר יאפשר לך לקבל תמונת מצב ברורה ומעודכנת על נכסיך, לשלוט בתזרים ההכנסות וההוצאות, להשתמש בחוכמה במשאבים הפיננסיים ולצמצם למינימום את תשלומי המס, לבצע בקרה על השינויים במצב נכסיך לאורך זמן ולשמור על יציבות ובטחון כלכלי, מבלי לקחת סיכונים מיותרים לאורך כל תקופת הפנסיה.
 

במקרה פטירה

 
במקרה פטירה של בן/בת זוג או של הורה, יש חשיבות לא מבוטלת לקבלת ייעוץ מס מקצועי בכל מוקדם ככל האפשר. עיכוב ודחייה של ביצוע הפעולות הנדרשות בכל המקרים מביאים לכדי סיבוך הטיפול הנדרש עד כדי אובדן כספי מיותר. חשוב מאוד לקבל ליווי מאיש מקצוע המכיר מקרוב את הסיטואציה על כל השלכותיה ומנוסה בטיפול בכל סוגיות המס הקשורות לאירוע הפטירה.

 



שירות מלא בלי לצאת מהבית !
  דף קודם  
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
פיצויי פיטורין
מצגות
מאמרים
פיטורין והתפטרות
קיבוע זכויות
טופס 161
כתבות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

קו הפרדה אדום
תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.