דף הבית שירות מלא – בלי לצאת מהבית !
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
סימולטור פרישה
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
מחשבונים
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

אתר הפרישה הישראלי

קו הפרדה אדום

עשה שימוש באתר פרישה - מרכז מידע לתכנון וניהול פרישה ויציאה לפנסיה

 
אתר פרישה מרכז בעבורך, הפורש הישראלי, את כל הנושאים הרלבנטים לך עם פרישתך ויציאתך לפנסיה:
ועוד מאות עמודים של מידע עדכני המסייע לך לפרוש בביטחון עם מקסימום חיסכון.
 

כחלק מהכנה לפרישה לקראת פרישה ויציאה לפנסיה, כחלק אינטגרלי מתהליך הייעוץ לפרישה במעמד הפרישה ועזיבת מקום העבודה ועמוק בתוך תקופת הפנסיה שנים לאחר פרישה לגמלאות, עשרות אלפי ישראלים בכל חודש, פורשים מכל הארגונים והחברות במשק הישראלי, מבקרים באתר פרישה ועושים שימוש במרכז הידע הגדול ביותר והעדכני ביותר בתחום הפרישה, העומד לרשות הפורש הישראלי:

מס הכנסה

זכויות עובדים

פנסיה

כלכלת פרישה

מומחיות בפרישה

תכל'ס, ואנא סילחו לנו מראש על הסלנג, אתר פרישה הוא האתר היחיד בישראל השם במרכז את הפורש הישראלי  ומתייחס לקשת הנושאים המעסיקים אותו בעת עזיבת מקום העבודה או הפרישה והיציאה לפנסיה ומעמיד לשימושו:
 
 
 
 
 
 
 
השתתפות בהרצאה בתחום הפרישה, יום עיון לפורשים, סדנת הכנה לפנסיה או קורס הכנה לפרישה, לקראת היציאה לפנסיה, היא לא יותר מ - nice to have , דרך נעימה להיכנס למסגרת ולאוירה. ואולם, בסופו של דבר, עיקר העניין הוא ייעוץ מס ותכנון פרישה אישי. תהליך אישי לפרישה אשר אין לו תחליף ממשי, המרכז בתוכו את כל התשובות לכל השאלות שלך איך לפרוש נכון ואת כל הפתרונות המתאימים לך באופן אישי ומוחלט בעת עזיבת מקום עבודה ובמקרה של פרישה מוקדמת או יציאה לפנסיה בגיל פרישה. ליווי אישי שרק באמצעותו תוכל באמת לנטרל לחלוטין את תחושת חוסר הודאות ולצמצם את הדילמות השונות באופן כזה שתוכל לקבל החלטות !
 
עם כל הכבוד לכל "צוות מומחים" ועם כל הכבוד לשאר הנושאים (ויש כבוד ולא בציניות), מיניות וזוגיות בגיל השלישי, פנאי ותחביבים בתקופת הפנסיה, התמודדות עם שינוי ועוד... מניסיוננו, כמי שכבר לפני עשור ערך קורסים וסדנאות הכנה לפרישה לפורשים בודדים ולארגונים, מהקרואסון בהפסקות ועד לפרט האחרון, הנושא הראשון במעלה המטריד את הפורשים הוא הביטחון הכלכלי שלהם בתקופת הפנסיה המתארכת משנה לשנה. במילים פשוטות, הנושא הכספי.
 
דאגות כלכליות מערערות כל זוגיות, אינן מאפשרות ליהנות מתחביבים, פוגעות במצב הבריאותי והופכות את ההתמודדות עם השינוי להתמודדות קשה הרבה יותר. מעבר לכך, סביר להניח כי הרצאה בודדת בקורס הכנה לפרישה בנושא מיניות וזוגיות בגיל השלישי, כאשר כל עמיתיך לעבודה מסביבך, היא לא גלגל ההצלה שלך אם הזוגיות שלך במשבר וכמו כן ישנה האמירה לפיה מה שלא עשית במהלך כל החיים כנראה לא תעשה גם בפנסיה, אם לא עסקת בספורט במהלך כל החיים כנראה לא תהיה ספורטאי מצטיין בתקופת הפנסיה, אם אתה איש משפחה ולא איש של תחביבים כנראה שתעדיף בילוי עם הנכדים. 
 
אין כל ספק כי בסדנאות הכנה לפרישה ניתן לרכוש כלים, אבל אם נחזור לתכל'ס, הרי שאין תחליף לליווי אישי באמצעות מומחה למיסוי ופרישה אמיתי ומנוסה. טיפול נכון ומקצועי בסוגיות הכלכליות הנוגעות לפרישה הוא זה היכול לאפשר לך להתבגר בכבוד ולטפל בנחת בשאר תחומי החיים.
 
כאשר בשנים האחרונות סבך החוקים והתקנות וריבוי האפשרויות הפכו את מודל הפרישה הישראלי למורכב מתמיד, ההבנה שלכם, פורשים בודדים וארגונים, הנמנים על לקוחותינו, כי הדרך היעילה ביותר לדעת בביטחון איך לפרוש נכון, היא להפקיד את הטיפול בסוגיות המיסוי והפרישה שלכם אך ורק בידיים של מומחה למיסוי ופרישה שהוא מומחה רב תחומי, אחד המסוגל באמת לראות את התמונה המלאה כולה ויכול לצפות באופן מיידי את ההשלכות של כל החלטה שלכם בתחום אחד על התחום האחר, היא זו היחידה, בזכותה כבר למעלה מעשור, אני באופן אישי, זוכה לשרת אתכם, במהלך הדרך ללמוד מהצרכים שלכם ובדרך זו להמשיך לכוון עוד ועוד פורשים, איך לפרוש נכון מנסיון. ניסיון אישי שנצבר עם השנים ומאפשר לי להיחשב לאחד שמבין.
 
הבעת האמון שלכם, של כל מאות אלפי הפורשים המצביעים במקלדת בכל שנה, היא זו היחידה, בזכותה כבר למעלה מעשור, אנו באתר פרישה, זוכים לשרת אתכם הפורשים הצעירים והותיקים ובדרך זו להמשיך ולהוביל את תחום הפרישה הישראלי ועל כך אנו רוצים לומר לכם תודה גדולה ובהצלחה !
 
צור קשר וקבע פגישה אישית.
 
 
מסמך זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד.


 
שירות מלא בלי לצאת מהבית !
  דף קודם  
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
פיצויי פיטורין
מצגות
מאמרים
פיטורין והתפטרות
קיבוע זכויות
טופס 161
כתבות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

קו הפרדה אדום
תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.