דף הבית שירות מלא – בלי לצאת מהבית !
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
סימולטור פרישה
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
מחשבונים
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

החלפת מקום עבודה ושינוי קריירה - מנוף לתכנון מס

קו הפרדה אדום

אל תוותר על ההזדמנות הזו !

 
 
במידה והינך עומד בפני עזיבת מקום עבודתך או שינוי קריירה באמצע החיים, זו הזדמנות טובה עבורך לביצוע תכנון מס עתידי הטומן בחובו חיסכון לא מבוטל בתשלומי המס על כספי הפיצויים ומענקי הפרישה כיום ועל תשלומי הפנסיה בעתיד החל מפרישתך לגמלאות.
 
נדגיש, כי לאחר תיקון 190 לפקודת מס הכנסה ולאור השינויים שחלו בכל הקשור למיסוי כספי הפרישה, פיצויים ופנסיה, כאשר להחלטות של עובד שעזב מקום עבודה אחד ועבר לעבוד במקום עבודה אחר, אפילו 30 שנים לפני גיל פרישה.. יש השלכות על זכויותיו עם הגיעו לגיל פרישה לפי החוק - קבלת ייעוץ מס מאיש מקצוע בעת החלפת מקום עבודה או שינוי קריירה הופכת מ"רשות" ל"חובה"...
 
במידה ואתה צפוי לקבל מענק פרישה מוגדל במסגרת תהליך של פרישה מרצון או הינך זכאי ל"מצנח זהב" בהתאם להסכם העבודה שלך, במידה ומילאת תפקיד בכיר בחברה ממנה אתה פורש ונהנית עד יום פרישתך משכר גבוה, זאת ההזדמנות שלך "להפוך את הברוטו לנטו" בתשלום מס מופחת ככל שניתן. כל זאת באמצעות קבלת ייעוץ והכוון מקצועי מוקדם רגע לפני הפרישה וקבלת מענק פרישה ליד ובאמצעות תכנון אסטרטגיה שלמה לקראת הצטרפותך למקום עבודה חדש וקבלת ליווי מקצועי לאחר מכן.
 
תכנון מס בעת שינוי קריירה או מעבר בין עבודות, המתייחס לזכויות ולכספים שצברת במקום עבודתך האחרון בשילוב תכנון מס אסטרטגי המתייחס להטבות הפנסיוניות להן תהיה זכאי במקום עבודתך החדש יביא אותך להשגת המטרה החשובה מכל, תשלום מס מופחת על הכספים שצברת ותמשיך לצבור בעתיד ואפשרות לחיות בכבוד בתקופה שלאחר הפרישה לגמלאות.
 
גם אם נדמה לך, כי חבות המס החלה על כספי הפיצויים, מענקי הפרישה והפנסיה בעת פרישתך ממקום עבודתך הראשון אינה משמעותית ותנאי הפרישה אינם מורכבים ולפיכך לכאורה אין צורך מהותי בקבלת ייעוץ מאיש מקצוע, סביר להניח שאתה טועה.
 
לעיתים הכספים והזכויות שצברת במקום עבודתך האחרון אכן אינם משמעותיים בסדר הגודל שלהם אך הפוטנציאל הגלום בהם ו"נכס המס" שנבנה והתהווה במהלך תקופת עבודתך משמעותי גם אם אינו נראה לעין בלתי מקצועית וניתן יהיה לממש אותו בעתיד לאחר פרישתך ממקום עבודתך הבא, כמו כן החלטות שגויות ברגעים אלו, עשויות להיות להן השלכות בעתיד, בתקופת הפנסיה, גם בהיבט המס !
 
דחיית ההתחשבנות למועד פרישתך הסופית מעבודה, עשויה להביא לחיסכון משמעותי בתשלומי המס על מענקי הפרישה וכספי הפיצויים בהנחה שהכנסתך בתקופת הפנסיה צפויה להיות קטנה מזו בתקופת עבודתך במקום העבודה החדש.
 
מאחר והחל משנת 2008 כל ההפקדות השוטפות של כספי פיצויים לטובת עובד שכיר הינן למטרת קצבה, תוכל לנצל גם את הפטור ממס, הנוסף, המגיע לך במועד סיום העבודה במקום העבודה החדש לטובת אותם מענקי הפרישה וכספי הפיצויים אשר ההתחשבנות עליהם נדחתה למועד מאוחר יותר.
 
במקרים בהם במועד עזיבת מקום עבודתך העיקרי טרם סיימת לעבוד במקום עבודה נוסף בו עבדת במקביל לעבודתך העיקרית, ייתכן ובחירה ברצף זכויות פיצויים היא הדרך הטובה ביותר להגיע לחיסכון מקסימלי בתשלומי המס, על כלל הכספים המגיעים לך, משני מקומות העבודה, יחד.
 
צירוף תקופות העבודה במקום עבודתך האחרון ובמקום עבודתך הבא יגדיל את מרחב התמרון שלך ועשוי לייצר לך חיסכון עתידי גדול יותר בתשלומי המס.
 
גידול בתנאי השכר במסגרת מקום עבודתך החדש גם הוא עשוי להגדיל את החיסכון במס על הכספים שצברת עד כה (לדוגמא הגדלת תקרת הפטור לכל שנת עבודה,  לה אתה זכאי, בעקבות שכר גבוה יותר במקום העבודה הבא...).
 
דחיית ההתחשבנות עם מס הכנסה מעבר לאפשרות לקיומם של יתרונות רבים נוספים, עשויה להביא לשחיקה של מרכיב המס לאורך זמן. והכל, בכפוף לבדיקה אישית.
 
ייתכן החזר מס נוסף - בכפוף לבדיקה אישית.
 
 
 
אנו המומחים למיסוי ופרישה, רואים בביצוע תכנון מס בעת מעבר ממקום עבודה אחד למקום עבודה אחר, הזדמנות לשמירה על ההון העצמי , אשר ישמש אותך ואת משפחתך בתקופות של פרישה מוקדמת וכן לאחר יציאה לפרישה מוחלטת !
 
 
 
בהצלחה !
 
 
 
 
מסמך זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד.


 
 
בדק בית – כספי פיצויים מעסיקים קודמים - חובה לקרוא !
 
 
שירות מלא בלי לצאת מהבית !
  דף קודם  
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
פיצויי פיטורין
מצגות
מאמרים
פיטורין והתפטרות
קיבוע זכויות
טופס 161
כתבות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

קו הפרדה אדום
תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.