דף הבית שירות מלא – בלי לצאת מהבית !
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
 
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

פרישה

קו הפרדה אדום

  
פרישה אינה נקודת זמן, אלא תקופה בחיים היכולה להימשך עשרות שנים. בעשורים האחרונים אנו עדים לגידול משמעותי בתוחלת החיים, בצד עלייה מתמדת ברמת החיים. הרצון לשמור על רמת חיים זו לאורך תקופה המתארכת בהתמדה, הופך את תכנון הפרישה לחשוב מתמיד.

בעבר הרחוק השימוש במונח פרישה היה שגור רק בפיהם של גמלאים, עם הגעתם לגיל פרישה כחוק ויציאתם לפנסיה ואולם כיום השימוש במונח פרישה שכיח גם בקרב צעירים, לדוגמא - אלו המסיימים לעבוד במקום עבודה (פרישה מעבודה), אלו הפורשים משירות קבע (פרישה מצה"ל), אלו היוצאים לפנסיה מוקדמת (פרישה מוקדמת), אלו המשנים קריירה (פרישה מהמקצוע), אלו העוזבים מקום עבודה במסגרת תהליכי התייעלות של מעסיקים גדולים במשק (פרישה מרצון) ועוד. על כך אמרנו כבר בעבר באחד הסרטונים באתר פרישה: "פרישה היא לא רק יציאה לגמלאות".

כמו כן אם בעבר על ידי אנשי המקצוע נעשה השימוש במונחים כגון: יועץ פנסיה, ייעוץ פנסיוני, תכנון פנסיוני, תכנון תנאים סוציאליים במקום העבודה, כיום יותר ויותר אנשי מקצוע עושים שימוש במונחים: יועץ פרישה, ייעוץ פרישה, תכנון פרישה, תנאי פרישה, מומחה למיסוי ופרישה ועוד.

במהלך השנים 2005-2006 כאשר רכשנו את שם המתחם באינטרנט "פרישה" והקמנו את אתר פרישה בכתובת www.prisha.co.il, זכורות לי עד היום ההערות - "מי בכלל משתמש במילה "פרישה" ? "אני לא צריך ייעוץ פרישה, אני עוד לא הגעתי לגיל פנסיה...", כיום כל אדם שני עושה שימוש בהקשר כזה או אחר במונח פרישה.

תכנון נכון וחכם של הפרישה או שינוי הקריירה מאפשר לך לשמור על רמת החיים אליה התרגלת תוך שמירה על נכסיך, ולחיות את שנות הזהב ברווחה ובכבוד.

באופן מעשי, יועץ הפרישה או מתכנן הפרישה, כמוהו כמורה דרך שתפקידו לסייע לך למצוא את דרכך בתוך מבוך מפותל ומבלבל אשר לא מפסיק להשתנות.

להלן קישורים לנושאים שונים שעשויים לעניין אותך אם הגעת לכאן וחיפשת מידע אודות פרישה:

מצגת פרישה ותכנון מס - מצגת מקיפה ומעודכנת

פיטורים ופרישה - חוקים ותקנות

פיטורין ופרישה - פסקי דין






העמוד קצר מלהכיל את כל הנושאים הקשורים לפרישה, ליציאה לפנסיה, לעזיבת מקום עבודה ולשינוי קריירה. אתר פרישה גדוש בכל המידע הרלבנטי לך בכל התחומים, החל מתכנון פרישה, תכנון מס, תכנון כלכלי, כל המידע עדכני וחיוני. באתר פרישה ניתן למצוא תנאים של תקנון קרן פנסיה, כללים למשיכת כספים מקופות גמל, מדריכים, מאמרים, כתבות, סרטונים, מצגות, טפסים ועוד ועוד.

פרישה מוצלחת לך.


  דף קודם  
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
פיצויי פיטורין
מצגות
מאמרים
פיטורין והתפטרות
קיבוע זכויות
טופס 161
כתבות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

קו הפרדה אדום
תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.