דף הבית שירות מלא – בלי לצאת מהבית !
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
 
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
מחשבונים
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

מומחה למיסוי ופרישה

קו הפרדה אדום

לזכרה של אשת הפרסום תרצה גרנות ז"ל

 
בשנת 2006 פנינו לאשת הפרסום תרצה גרנות ז"ל בבקשה לסייע לנו בהגדרת העיסוק שלנו. חשוב היה לנו להגדיר את העיסוק שלנו באופן המדויק ביותר, כך שלאדם הפורש מהעבודה יהיה ברור מי אנחנו ומה אנחנו ואיך אנו יכולים לסייע לו בהתבסס על השכלתנו, נסיוננו והמומחיות הבלעדית שלנו בתחומי המס והפרישה.
 
באותם הימים, רבים הגיבו בגיחוך כאשר ציינו בפניהם את העובדה כי אתר "פרישה" מופיע במקומות הראשונים במנוע החיפוש "גוגל" בכל נושא הקשור לתחום הפרישה. שמענו לא מעט הערות כגון: "יופי לכם, אבל מי בכלל משתמש במילה פרישה ?"
 
כך גם היו התגובות כאשר הצגנו את עצמנו כ"מומחים למיסוי ופרישה", שמענו לא מעט הערות כגון: "יש בכלל מקצוע כזה ?", "אנחנו יודעים מה זה רואה חשבון... אנחנו יודעים מה זה יועץ מס... אנחנו יודעים מה זה סוכן ביטוח או משווק או יועץ פנסיוני, משווק או יועץ השקעות... מה זה בכלל מומחה למיסוי ופרישה ומי צריך אותו בכלל...".
 
שלא נדבר על המושג "תכנון מס בפרישה"... ועוד מושגים אחרים שהגדרנו באותה התקופה והיום הפכו למטבע לשון, חשבו שאנו חייזרים מכוכב אחר... ציבור העובדים השכירים במשק, ועדי העובדים והמעסיקים הגדולים במשק הביעו תמיהה... מי בכלל צריך אותנו ומה סוג השירות אותו אנו מציעים.
 
כל זה היסטוריה.
 
זכורות לי עד היום השיחות המשעשעות עם תרצה גרנות ז"ל ועם מר דני בירו, היועץ שהסתייענו בו באותה העת, שעות ארוכות התלבטנו על כל אות, האם מומחים למיסוי בפרישה או מומחים למיסוי ופרישה ? האם התחום המוגדר הוא אחד או שניים ? באותה התקופה, מר דני בירו, בבדיחות דעת, טרח להדגיש לנו בכל שיחה, כי אומרים "ופרישה.." (ou) ולא "ופרישה.." (ve)...
 
כיום, למעלה מעשור מאז יצקנו את מטבע הלשון "מומחה למיסוי ופרישה", בסיועם של אנשי המקצוע הטובים המוזכרים במאמר זה, בתקופה בה כל סוכן ביטוח ללא השכלה פורמלית בתחומי המס וללא כל הסמכה, אנשי מכירות בתחומי הביטוח הפנסיוני ובתחומים הפיננסיים, יועצי מס ורואי חשבון ללא השכלה פורמלית בתחומי הפנסיה, כל אלו מוסיפים לעצמם בכרטיס הביקור שלהם את הטייטל "מומחה למיסוי ופרישה", חשוב לנו יותר מתמיד לתת לאשת הפרסום תרצה גרנות ז"ל את הקרדיט המגיע לה על הסיוע בהגדרת העיסוק הייחודי שלנו - "מומחה למיסוי ופרישה". היא המקור.
 
תרצה גרנות ז"ל - (1949 - 2010)
 
"הייתה אשת פרסום ישראלית, שנמנתה עם הדמויות הבולטות בתחום הקריאטיב בישראל. כקופירייטרית נחשבה לאחת המובילות בענף; עם הסיסמאות הזכורות שהגתה נמנים השם "טיטולים", והסיסמאות "אם שותים לא נוהגים", "אלימות - זה לא ייפתר אם לא תספר" ועוד. בשנת 1986 הקימה גרנות (בשיתוף עם מוטי מורל) את קורס הקופירייטינג הראשון בישראל, והמשיכה ללמד את התחום במשך יותר מ-20 שנה. בעקבות פרישתו של מורל בשנת 1992, הקימה גרנות את המכללה לתקשורת ופרסום (ACC)". (ציטוט מתוך ויקיפדיה).
 
מאמר זה מוקדש לתרצה גרנות ז"ל שיצירותיה חיות עד היום.
 
עו"ד (רו"ח) אמיר גבאי, מומחה למיסוי ופרישה.


  דף קודם  
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
פיצויי פיטורין
מצגות
מאמרים
פיטורין והתפטרות
קיבוע זכויות
טופס 161
כתבות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

קו הפרדה אדום
תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.