ראו עדכון רשות המסים מיום 27/04/2021 לגבי החזרה לקבלת קהל במשרדי מס הכנסה !
מתוך הודעת רשות המסים שפורסמה באתר מס הכנסה ביום 23/07/2020 (להלן קישור להודעה המלאה בקובץ בפורמט PDF - מתן שירות ברשות המסים: הסטת שירותים לערוצים דיגיטליים וצמצום קבלת קהל במשרדים).
על מנת לשמור על בריאות הציבור והעובדים, רשות המסים מפסיקה את קבלת הקהל בכל משרדי פקידי השומה (מס הכנסה), למעט מקרים חריגים ומאפשרת קבלת שירות באופן דיגיטלי ומקוון ובאמצעות מענה טלפוני.
1. מענה דיגיטלי - כלל הציבור – באמצעות מערכת פניות לקוחות (מפ"ל).
2. מענה טלפוני - פניה באמצעות נתב השיחות של רשות המסים: 9848* או 074-7619848. (פנייה למחלקות במשרדים. המערכת מאפשרת ללחוץ על מקש "0" לצורך קבלת מענה חוזר מעובדי המשרד).
3. מענה במרכז המידע והשירותים המקוונים - המענה יינתן בטלפונים הבאים: 4954* או 02-5656400 - בימים ראשון עד חמישי, בשעות 08:15 - 15:30.
כמו כן, ניתן לפנות למרכז המידע בדואר אלקטרוני בנושאים שונים:
בנושא מענק עבודה, בנושא דיווח ותשלום באמצעות האינטרנט, בנושא שידור דוחות שנתיים במס הכנסה וביתר הנושאים.
4. קבלת קהל - החל מיום ראשון ה-26 ליולי 2020 תתאפשר קבלת קהל במקרים חריגים בלבד, כמפורט בהמשך:
• משרדי מס הכנסה: מסירת מסמכים וטיפול בעיקולים ובהסדרי תשלומים בלבד בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:30 – 13:00, ובימי רביעי גם: 15:00 – 18:00.
מתן שירות במשרדי מס הכנסה:
שם המחלקה |
סוג השירות |
אופן השירות |
הנהלה |
שימועים על קודי 8 |
על פי הזמנה מראש בלבד |
שומה |
דיוני שומה |
על פי זימון מראש בלבד |
שימוע על קוד 2 |
על פי הזמנה מראש בלבד |
שירות |
מסירת דוחות/ קבלת מסמכים |
בשעות קבלת קהל |
פתיחת תיקים |
על ידי מייצגים מקושרים במערכת "מפתח" בלבד.
נישומים ומייצגים לא מקושרים בשעות קבלת קהל |
חוליה מרכזית |
תיקוני שומה למי שיש עיקול |
בשעות קבלת קהל |
חוליה 17 (הרפרנטים המטפלים בסיום עבודה, פרישה, פיצויי פיטורים ופנסיה !) |
אישור למשיכת פיצויים, קופות גמל, קיבועי זכויות |
פניה במפ"ל או מסירת מסמכים בלבד בשעות קבלת קהל |
טיפול והפניה לוועדות רפואיות על פי סעיף 9(5) |
פניה במפ"ל או מסירת מסמכים בלבד בשעות קבלת קהל |
גבייה |
ביצוע הסדר תשלום חובות |
אישור ותיאום מראש באמצעות פניה במפ"ל או במערכת פניות מייצגים, או בשעות קבלת קהל |
טיפול בעיקולים |
בשעות קבלת קהל או פניה במפ"ל ושליחת הביטול בדואר אלקטרוני |
הקטנת מקדמות לנישומים לא מיוצגים |
פניה במפ"ל או בשעות קבלת קהל
קבלת שובר לתשלום קנס מנהלי |
ניהול ספרים |
זימון נישומים לביקורת ובירור |
על פי הזמנה מראש |
מרכז מודיעין |
זימון נישומים לבירור, קבלת מידע |
על פי הזמנה מראש |
|
ראו עדכון רשות המסים מיום 27/04/2021 לגבי החזרה לקבלת קהל במשרדי מס הכנסה !
מתוך הודעת רשות המסים שפורסמה באתר מס הכנסה ביום 23/07/2020 (להלן קישור להודעה המלאה בקובץ בפורמט PDF - מתן שירות ברשות המסים: הסטת שירותים לערוצים דיגיטליים וצמצום קבלת קהל במשרדים).
על מנת לשמור על בריאות הציבור והעובדים, רשות המסים מפסיקה את קבלת הקהל בכל משרדי פקידי השומה (מס הכנסה), למעט מקרים חריגים ומאפשרת קבלת שירות באופן דיגיטלי ומקוון ובאמצעות מענה טלפוני.
1. מענה דיגיטלי - כלל הציבור – באמצעות מערכת פניות לקוחות (מפ"ל).
2. מענה טלפוני - פניה באמצעות נתב השיחות של רשות המסים: 9848* או 074-7619848. (פנייה למחלקות במשרדים. המערכת מאפשרת ללחוץ על מקש "0" לצורך קבלת מענה חוזר מעובדי המשרד).
3. מענה במרכז המידע והשירותים המקוונים - המענה יינתן בטלפונים הבאים: 4954* או 02-5656400 - בימים ראשון עד חמישי, בשעות 08:15 - 15:30.
כמו כן, ניתן לפנות למרכז המידע בדואר אלקטרוני בנושאים שונים:
בנושא מענק עבודה, בנושא דיווח ותשלום באמצעות האינטרנט, בנושא שידור דוחות שנתיים במס הכנסה וביתר הנושאים.
4. קבלת קהל - החל מיום ראשון ה-26 ליולי 2020 תתאפשר קבלת קהל במקרים חריגים בלבד, כמפורט בהמשך:
• משרדי מס הכנסה: מסירת מסמכים וטיפול בעיקולים ובהסדרי תשלומים בלבד בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:30 – 13:00, ובימי רביעי גם: 15:00 – 18:00.
מתן שירות במשרדי מס הכנסה:
שם המחלקה |
סוג השירות |
אופן השירות |
הנהלה |
שימועים על קודי 8 |
על פי הזמנה מראש בלבד |
שומה |
דיוני שומה |
על פי זימון מראש בלבד |
שימוע על קוד 2 |
על פי הזמנה מראש בלבד |
שירות |
מסירת דוחות/ קבלת מסמכים |
בשעות קבלת קהל |
פתיחת תיקים |
על ידי מייצגים מקושרים במערכת "מפתח" בלבד.
נישומים ומייצגים לא מקושרים בשעות קבלת קהל |
חוליה מרכזית |
תיקוני שומה למי שיש עיקול |
בשעות קבלת קהל |
חוליה 17 (הרפרנטים המטפלים בסיום עבודה, פרישה, פיצויי פיטורים ופנסיה !) |
אישור למשיכת פיצויים, קופות גמל, קיבועי זכויות |
פניה במפ"ל או מסירת מסמכים בלבד בשעות קבלת קהל |
טיפול והפניה לוועדות רפואיות על פי סעיף 9(5) |
פניה במפ"ל או מסירת מסמכים בלבד בשעות קבלת קהל |
גבייה |
ביצוע הסדר תשלום חובות |
אישור ותיאום מראש באמצעות פניה במפ"ל או במערכת פניות מייצגים, או בשעות קבלת קהל |
טיפול בעיקולים |
בשעות קבלת קהל או פניה במפ"ל ושליחת הביטול בדואר אלקטרוני |
הקטנת מקדמות לנישומים לא מיוצגים |
פניה במפ"ל או בשעות קבלת קהל
קבלת שובר לתשלום קנס מנהלי |
ניהול ספרים |
זימון נישומים לביקורת ובירור |
על פי הזמנה מראש |
מרכז מודיעין |
זימון נישומים לבירור, קבלת מידע |
על פי הזמנה מראש |
|
|