דף הבית נפגשים בזום ושומרים על הבריאות
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
161
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
מחשבונים
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

מתן שירות במס הכנסה: הסטת שירותים לערוצים דיגיטליים ואופן קבלת הקהל במשרדים

הודעה לציבור מיום 27/04/2021


מידע חלקי ! מתוך הודעת רשות המסים שפורסמה באתר מס הכנסה ביום 27/04/2021 (להלן קישור להודעה המלאה - מתן שירות ברשות המסים: הסטת שירותים לערוצים דיגיטליים ואופן קבלת הקהל במשרדים)

קבלת הקהל תחודש החל מיום רביעי ה-28.4.2021 במשרדי מס הכנסה בימים, בשעות ובתחומי השירות המפורטים מטה.

לאור הניסיון הרב שנצבר בשנה האחרונה, ציבור הלקוחות יכול לקבל את מרבית השירותים הנדרשים באופן עצמאי, באמצעות מגוון דרכי הפנייה לרשות המסים, ללא צורך בהגעה למשרדי הרשות בערוצים הבאים: 

1.    מענה וקבלת שירות דיגיטלי באמצעות מערכת פניות לקוחות (מפ"ל), לפניות למשרד רשות המסים באזור השרון באמצעות מערכת הפניות למרכז המידע.

 

2.    מענה טלפוני במשרדים: פנייה למשרדים  באמצעות נתב השיחות של רשות המסים: 9848* או 074-761-9848. בפנייה למחלקות בנושאי מס הכנסה ומע"מ - המערכת מאפשרת ללחוץ על מקש "0" לצורך קבלת מענה חוזר מעובדי המשרד.

 

3.    מענה במרכז המידע והשירותים המקוונים: המענה הטלפוני יינתן בטלפונים הבאים: 4954* או 02-5656400 בימים ראשון עד חמישי, בין השעות: 08:15 - 15:30.

 

מענה לפניות בדואר אלקטרוני בנושאים שונים:   mokedreshut@taxes.gov.il

מענה לפניות מקוונות במרכז המידע של רשות המסים

4. קבלת קהל במשרדים

החל מיום רביעי 28.4.2021 תתאפשר קהל פרונטאלי במשרדים בנושאים ובמועדים המפורטים להלן:

משרדי מס הכנסה:

בימי ראשון, שני, רביעי וחמישי בין השעות: 8.30 עד 13.00

וביום רביעי גם בשעות אחר הצהריים בין השעות: 15.00 עד 18.00

תחומי השירות במשרדי מס הכנסה: 

 

שם המחלקה

סוג השירות

אופן מתן השירות

הנהלה

שימועים על קודי 8

על פי הזמנה מראש בלבד

שומה

דיוני שומה

על פי זימון מראש בלבד

שימוע על קוד 2

על פי הזמנה מראש בלבד

שירו"ת

מסירת דוחות/ קבלת מסמכים

בשעות קבלת קהל

פתיחת תיקים

נישומים ומייצגים לא מקושרים - בשעות קבלת קהל

חוליה מרכזית

תיקוני שומה במקרים בהם קיים עיקול

בקשות שונות כגון: אישורי ניכוי במקור, אורכות וכדומה

בשעות קבלת קהל

הגשת הבקשה במפ"ל או במערכת פניות מייצגים

חוליה 17

תיאומי מס

אישור למשיכת פיצויים, קופות גמל, קיבועי זכויות

עריכת תיאום מס עצמאי באינטרנט או פניה במפ"ל או בשעות קבלת קהל

פניה במפ"ל או בשעות קבלת קהל

טיפול והפניה לוועדות רפואיות על פי סעיף 9(5)

בקשות להחזרי מס לשכירים

בשעות קבלת קהל

ניתן להגיש באופן עצמאי באינטרנט או פניה במפ"ל או בשעות קבלת קהל

גבייה

בקשות לאישור פריסת תשלומים ובקשות להקלות וטיפול בעיקולים

בקשות לאישור פריסת תשלומים ובקשות להקלות יוגשו במפ"ל או במערכת הפניות למייצגים.

ביצוע הסדר הפריסה שאושר יבוצע במשרד בתיאום מראש או בשעות קבלת קהל

הקטנת מקדמות לנישומים לא מיוצגים

קבלת שובר לתשלום קנס מנהלי

פניה במפ"ל או בשעות קבלת קהל

ניהול ספרים

זימון נישומים לביקורת ובירור

על פי הזמנה מראש

מרכז מודיעין

זימון נישומים לבירור, קבלת מידע

על פי הזמנה מראש


•    בעמדות מש"מ במשרדי מס הכנסה ומיסוי מקרקעין:  מסירת מסמכים ומידע כללי 

בימי ראשון עד חמישי: 08:30 – 13:00. 
בימי ראשון ורביעי גם בשעות אחר הצהריים: 15:00 – 18:00 

 

•    במשרדי מש"מ אזוריים בראשל"צ, אשדוד, ראש העין, בית שמש, כרמיאל:

מסירת מסמכים וטיפול בכל הנושאים בהם ניתן שירות בחולית תיאומי מס והחזרי מס במשרדי מס הכנסה.

בימי ראשון שני רביעי וחמישי: 08:30 – 13:00. 
בימי ראשון ורביעי גם בשעות אחר הצהריים: 15:00 – 18:00 

 



  דף קודם  
Bookmark and Share
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
מצגות
פיצויי פיטורין
פיטורין והתפטרות
מאמרים
כתבות
טופס 161
קיבוע זכויות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.