הערות:
1. ביום 05/01/2021 פנינו בכתב למר אוחיון שלמה, סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות ברשות המסים בישראל החתום על מכתב הנחיות זה בשתי בקשות, האחת לברר האם נפלה טעות סופר במכתב (האם התאריך המוזכר בגוף המכתב - 27/12/2019 - נכון ?) והשניה לקבל העתק של מכתב ההנחיות הנוסף המוזכר בו, אשר נושא תאריך זה לכאורה או שלא לכאורה.
2. ביום 20/01/2021 פנינו פעם נוספת למר אוחיון שלמה, סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות ברשות המסים מאחר ולא קיבלנו מענה לפנייתנו. במסגרת המענה שנתקבל ממנו בתודה כבר באותו היום: הוא השיב כי אכן נפלה טעות סופר במכתב והתאריך המוזכר בו צ"ל - 27/12/2018 ובהתייחס לבקשתנו לקבל העתק של מכתב נוסף זה הנ"ל השיב בשלילה ("ההנחיות שאינן מפורסמות לציבור הן הנחיות פנימיות והן מפורסמות
לעובדים ולכל מי שההנחיה רלבנטית לגביו"). בהמשך לתשובתו זו ניסינו שוב בדרכי נועם לקבל ממנו העתק מהמכתב לצורך השלמת התמונה ואולם שוב נענינו בשלילה ("כפי שציינתי ההנחיה הינה פנימית לעובדי הרשות").
|
הערות:
1. ביום 05/01/2021 פנינו בכתב למר אוחיון שלמה, סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות ברשות המסים בישראל החתום על מכתב הנחיות זה בשתי בקשות, האחת לברר האם נפלה טעות סופר במכתב (האם התאריך המוזכר בגוף המכתב - 27/12/2019 - נכון ?) והשניה לקבל העתק של מכתב ההנחיות הנוסף המוזכר בו, אשר נושא תאריך זה לכאורה או שלא לכאורה.
2. ביום 20/01/2021 פנינו פעם נוספת למר אוחיון שלמה, סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות ברשות המסים מאחר ולא קיבלנו מענה לפנייתנו. במסגרת המענה שנתקבל ממנו בתודה כבר באותו היום: הוא השיב כי אכן נפלה טעות סופר במכתב והתאריך המוזכר בו צ"ל - 27/12/2018 ובהתייחס לבקשתנו לקבל העתק של מכתב נוסף זה הנ"ל השיב בשלילה ("ההנחיות שאינן מפורסמות לציבור הן הנחיות פנימיות והן מפורסמות
לעובדים ולכל מי שההנחיה רלבנטית לגביו"). בהמשך לתשובתו זו ניסינו שוב בדרכי נועם לקבל ממנו העתק מהמכתב לצורך השלמת התמונה ואולם שוב נענינו בשלילה ("כפי שציינתי ההנחיה הינה פנימית לעובדי הרשות"). |
|