דף הבית שירות מלא – בלי לצאת מהבית !
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
 
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
מחשבונים
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

ייעוץ מס לעובד בעת עזיבת מקום עבודה בשילוב סיוע לחשב/ת השכר בחברה

קו הפרדה אדום

חלק אינטגרלי מתהליך פרישה או עזיבת מקום עבודה

 
כאשר עובד, עוזב את מקום העבודה או יוצא לפנסיה, עומדים לזכותו כספי פיצויי פיטורים, מענקי פרישה ופנסיה, אותם הוא צבר במשך השנים. במועד זה אתם כמעסיק נדרשים לרכז את כל הנתונים הרלבנטיים, לבצע חישובים, לאסוף מידע עדכני מהקופות השונות ולפעול לפי הוראות רשות המסים והוראות החוק. בין היתר, מחובתכם כמעסיק לספק לעובד, במועד לפי החוק, טופס 161 חתום על ידי המעסיק לאחר שאתם בטוחים ככל האפשר שהטופס מולא באופן הנכון.
 
  • מילוי לא נכון של טופס 161, ביצוע פעולות שגויות בתלושי השכר האחרונים, טעויות חישוב, ביצוע תנועות כספיות לא נכונות, הכוונה שגויה של העובד לקראת פנייתו לרשויות המס ולקופות, אי עמידה בלוח הזמנים לפי החוק, אי ידיעה של הוראות החוק המתעדכנות חדשות לבקרים לרבות הוראות רשות המסים...
  • הסתמכות בלעדית על ניסיון וידע של חשב/ת השכר בחברה (במקרים של העדר עדכון שוטף בנעשה בתחום), תפיסות שגויות, הסתמכות על המלצות של סמנכ"ל הכספים או סמנכ"ל משאבי אנוש שבאופן טבעי אין זה תחום עיסוקם השוטף ומומחיותם, העברת אחריות המעסיק לסוכן הביטוח או מנהל ההסדר וביצוע טעויות בעקבות הנחיות שגויות של אחד מהם - כל אלו ולא רק אלו - מובילים:
    • במצב הטוב, לגרימת עוול לעובד לרבות טרטורים בין משרדי פקיד השומה לבין סוכן הביטוח לבין המעסיק.
    • במצב הפחות טוב, גם נזק כספי לעובד, פגיעה בתכנון המס של העובד על כספי הפרישה ופגיעה בזכויות העובד.
    • במצב הגרוע, גם טרחה מיותרת החוזרת על עצמה לגורמים המספקים את השירות לעובד בתוך החברה, כמו מחלקת השכר ואגף משאבי אנוש ובחלק מהמקרים אפילו תביעה משפטית נגד המעסיק מצד העובד על נזקים שנגרמו לו.
 
את כל זה ניתן לחסוך. מכל זה ניתן להימנע !
 
אפשר לנהל את תהליכי העבודה בצורה יעילה, מיטבית, לכל הצדדים. הן לעובד, הן למעסיק, הן לסוכן הביטוח וכן, הן לרשויות המס והקופות השונות ואין זה תלוי בגודלו של המעסיק !
 
והכל, באמצעות קבלת ליווי מקצועי, פיקוח ובקרה, כתובת מקצועית זמינה לעובד, לחשב השכר, למנהל משאבי אנוש, וכשנדרש גם לסוכן הביטוח, להתייעצות מקצועית והכוונה בנושאים הרלבנטיים, עדכון המעסיק בהוראות החוק המשתנות בתדירות גבוהה, ניהול מקצועי של תהליכי העבודה בשלבים מובנים וניהול יעיל של התקשורת בין כל הגורמים הרלבנטיים (עובד, מעסיק, מס הכנסה, סוכן הביטוח, הקופות).
 
שירות מקצועי זה, שילוב של ייעוץ מס לעובד וליווי המעסיק בטיפול בעובד העוזב את מקום העבודה, ניתן בהצלחה למעסיקים גדולים במשק כבר למעלה מעשור, באמצעות המומחים מטעם B4 תכנון פרישה אשר פיתחו מומחיות בלעדית בתחום המיסוי בפרישה, עזיבת מקום עבודה או פטירה. במשך השנים צברו המומחים מטעם B4 ידע וניסיון רב, בזכות ייצוגם של אלפי עובדים מהמגזר הציבורי והפרטי, התעדכנות שוטפת ברפורמות ובחוקי המס המשתנים ושימוש בסימולטור פרישה ייחודי.
 
שימו לב, ישנם עוד תהליכי עבודה בהם אנו מלווים את העובד או את בני משפחתו ואת המעסיק באופן משולב, לרבות במקרים של העברת עובד מחברה לחברה בתוך קבוצת חברות (פעולה הנדרש לה אישור מרשויות המס), לרבות במקרים של רילוקיישן, במקרים בהם עולה הצורך בבדיקת כדאיות פרישה של עובד, שינוי היקף משרה, פטירה של עובד ועוד... כמו כן אנו מספקים גם הרצאות לעובדים הפורשים, פגישות אישיות, פגישות ייעוץ למעסיק, מענה על סוגיות מקצועיות העולות תוך כדי עבודת מחלקת השכר ואגף משאבי אנוש.
 
נדגיש כי ביחס למשאבים הכספיים המושקעים בעובד החל מגיוסו, במהלך תקופת עבודתו בחברה ובעת עזיבתו את החברה, עלות הייעוץ לעובד וליווי המעסיק, זניחה ותמורתה גדולה הן לעובד והן למעסיק גם יחד !
  
 
אין זה משנה אם אתה מעסיק "קטן" או מעסיק "גדול", להצטרפות למעסיקים גדולים במשק המקבלים מאיתנו שירות ולבירור פרטים נוספים - לחץ כאן
 
תודה ובהצלחה !
 
 
 



  דף קודם  
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
פיצויי פיטורין
מצגות
מאמרים
פיטורין והתפטרות
קיבוע זכויות
טופס 161
כתבות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

קו הפרדה אדום
תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.