דף הבית שירות מלא – בלי לצאת מהבית !
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
סימולטור פרישה
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
מחשבונים
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

ייעוץ מס בפרישה או בעזיבת מקום עבודה

קו הפרדה אדום

האם זה משתלם ?

            
להלן דוגמאות איך תשלום עבור ייעוץ מס בפרישה או בעזיבת מקום עבודה מחזיר את עצמו באופן מיידי במועד הפרישה או עזיבת מקום העבודה ובמהלך כל תקופת הפנסיה.
  

חיסכון מיידי בתשלומי המס על כספי פיצויי פיטורים ומענקי פרישה –

אין יותר מוחשי מחיסכון מיידי בתשלום מס על כספי פיצויי פיטורין או מענקי פרישה, אותו תוכל להשיג באמצעות ייעוץ מס בפרישה לפנסיה או בכל עזיבת מקום עבודה.

אין תמונה ברורה יותר של חלופות המיסוי השונות והפערים ביניהן במס לתשלום, מזו אותה תוכל לקבל מייעוץ מס בפרישה הניתן בסיוע סימולטור מס בפרישה עדכני.

אין דרך קלה יותר ובטוחה יותר לקבל החלטות בלתי הפיכות בפרישה לפנסיה מתהליך ייעוץ לפרישה בליווי רואה חשבון, מומחה למיסוי ופרישה. החלטות עימן תוכל להרגיש שלם ונינוח, הן במועד הפרישה והן במהלך כל תקופת הפנסיה, החל מתכנון מס ועד לתכנון כלכלי. רק כך תוכל לבחור באפשרות הטובה ביותר בעבורך מכל הבחינות.

חיסכון עתידי בתשלומי המס על הפנסיה החודשית –

 
כאשר האפשרות לחסוך בתשלום מס על הכנסה מפנסיה חודשית יכולה להגיע עד לסך של 2,372 שקלים לחודש אחד ! (נכון לינואר 2023), אפשר לעשות חשבון פשוט ומהיר כמה מס אפשר לחסוך במשך 20 שנות פנסיה ויותר...

כאשר מצד אחד חוקי המס והפנסיה סבוכים ומשתנים חדשות לבקרים ומצד שני האישורים אותם מוסרים פקידי השומה לפורשים לא חסים מטעויות ולך אין כלים לבדוק האם קיבלת את הפטור ממס המגיע לך, כאשר הפטור ממס על פנסיה קשור בחבל הטבור לפטור ממס על היוון פנסיה ולפטור ממס על פיצויי פיטורים או מענק פרישה ולך אין כלים לבדוק במה הכי כדאי לך לבחור, אין יותר נכון מלפנות לרואה חשבון, מומחה למיסוי ופרישה, אשר באמצעות ייעוץ מס בפרישה, מקצועי ומבוסס על ניסיון, יסייע לך למצות את זכויותיך ולהגיע לחיסכון מירבי בתשלומי המס, היום ובעתיד.

קיבוע זכויות

חיסכון שוטף בתשלום מס במהלך כל תקופת הפנסיה –

מימוש הטבות מס לגמלאים

ישנן הטבות מס לגמלאים אותן יש להביא בחשבון בשלב התכנון הכלכלי לתקופת הפנסיה ולדעת לדרוש ולממש אותן בפועל במהלך תקופת הפנסיה. ייעוץ וליווי מקצועי על ידי רואה חשבון, מומחה למיסוי ופרישה, החל משלב התכנון ועד שלב המימוש, יאפשר לך לממש את הטבות המס המגיעות לך במהלך כל תקופת הפנסיה הארוכה וזה הרבה מאוד כסף.

מיסוי הכנסות משכר דירה

יש יותר מחלופה אחת למיסוי ההכנסה השוטפת מהשכרת דירת מגורים. יש יותר מסעיף אחד בפקודת מס הכנסה המתייחס להכנסות מהשכרת נכס מקרקעין בכלל. עיצה חכמה אחת מרואה חשבון, מומחה למיסוי ופרישה או תכנון מס כולל במקרים מורכבים יותר, יאפשרו לך ליהנות מחיסכון חודשי קבוע בתשלום המס על הכנסתך משכר דירה במהלך כל תקופת הפנסיה הארוכה וזה הרבה מאוד כסף.

מיסוי הכנסות משוק ההון וקיזוז הפסדים

במקרים רבים, יש יותר מחלופה אחת לקיזוז הפסדים מפעילות בניירות ערך והשקעות בשוק ההון. מי שחושב שזה מתחיל ונגמר בהעתקה פשוטה של נתונים – טועה. רואה חשבון, מומחה למיסוי ופרישה, זה הבקיא גם במיסוי שוק ההון, יש לו את הכלים, הידע והניסיון, למקסם את החזרי המס המגיעים לך, הן באותה שנת מס בה נוצר ההפסד והן בשנות המס הבאות לאחריה.

החזר מס בשנת הפרישה או בשנה בה החלפת מקום עבודה –

בשנה בה החלפת מקום עבודה ואולי לא היתה לך הכנסה רצופה מעבודה או יצאת לפנסיה ולא צפויה לך משכורת בראשון לחודש הבא, כל שקל חשוב. רואה חשבון, מומחה למיסוי ופרישה, יכול לספק לך, במועד המתאים, הכוונה וסיוע מקצועי איך לקבל החזרי מס אשר יוסיפו לך עוד כמה שקלים לכיס או הרבה יותר מזה.

החזר מס

הגשת דוח שנתי למס הכנסה

הימנעות מטעויות ותיקון טעויות

ייעוץ מס בפרישה יסייע לך להימנע מביצוע טעויות הן במועד הפרישה והן במהלך תקופת הפנסיה, טעויות אשר עלולות לעלות לך לא מעט כסף. לדוגמא, קביעת סדר קדימויות נכון לשימוש בכספים שצברת בתכניות השונות ובחסכונותיך השונים במטרה להימנע מתשלום מס מיותר במהלך תקופת הפנסיה. לעיתים אף ניתן לתקן טעויות שנעשו על ידך בעבר מבלי לשים לב. לדוגמא, פניה לרשויות המס להסדרת מעמד כספי פיצויים של מעסיקים קודמים שנצברו בתכניות הביטוח והפנסיה שלך.

הידעת ?

   
תשלום לרואה חשבון עבור שירותי ייעוץ מס הינו הוצאה מוכרת לצורך מס. 

מה זה הוצאה מוכרת לצורך מס ?

בדיוק באותו האופן שיש לך שותף בהכנסות שקוראים לו "מס הכנסה", כך גם יש לך שותף בהוצאות. במילים פשוטות, לדוגמא, אם שילמת לרואה חשבון 1,000 שקלים עבור ייעוץ מס בפרישה, בהנחה ששיעור המס השולי שלך (לדוגמא) הינו 35%, "מס הכנסה" משתתף איתך בהוצאה ומיד לאחר הגשת הדוח השנתי, יחזיר לך 350 שקלים.
 
 
צור קשר וקבע פגישת ייעוץ אישית.
 
 

עשו את הבחירות הנכונות, בהצלחה בתהליך הפרישה !

אמיר גבאי רואה חשבון, מומחה למיסוי ופרישה.
 
 
 
 
 
(אין מדובר ברשימה סגורה של נושאים ופעולות אלו אינן מהוות תחליף לקבלת ייעוץ פרישה אישי).
 
 
מאמר זה אין בו כדי להכיל את כל הנושאים הקשורים לתכנון פרישה והוא מובא כאן להמחשה בלבד, נקיטה בפעולות אלו אינן מהוות תחליף לקבלת ייעוץ פרישה וליווי מקצועי מאיש מקצוע. שום אינפורמציה המופיעה במאמר אינה מהווה המלצה לביצוע או אי ביצוע מהלך כלשהו. מחובתך להתייעץ לפני כל פעולה.
 
מסמך זה מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד. 


יועץ פרישה - מה הופך אותו למומחה למיסוי ופרישה ? מומלץ לקרוא בטרם בוחרים יועץ פרישה.
שירות מלא בלי לצאת מהבית !
  דף קודם  
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
פיצויי פיטורין
מצגות
מאמרים
פיטורין והתפטרות
קיבוע זכויות
טופס 161
כתבות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

קו הפרדה אדום
תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.