דף הבית שירות מלא – בלי לצאת מהבית !
יצירת קשר
לתאום פגישה
1599-500-570
בי. פור תכנון פרישה בע''מ פרישה
 
 
אל תשלמו מס מיותר תכנון מס
 
להנות מהמקסימום תכנון כלכלי
 
סימולטור מס
מחשבונים
טפסים
סרטונים
קיבוע זכויות
פיצויי פיטורים
כתבות
מאמרים
טופס 161
עדכונים שוטפים
מצגות
פיטורים והתפטרות

הוראת שעה - בקשה להבהרה - מכתב לרשות המסים

קו הפרדה אדום

מכתב לנציבות מס הכנסה - מחלקת קופות גמל - בקשה להבהרה בנוגע לאופן חישוב המס על הרווחים במקרה של החזר כספים לעמית בקופת גמל - במסגרת הוראת השעה.

הוראת שעה - בקשה להבהרה - מכתב לרשות המסים- לצפיה בקובץ PDF לחץ על הקישור.

 

14.11.10 - ראה מכתבנו האחרון לנציבות מס הכנסה - מחלקת קופות גמל - בקשה להבהרה בנוגע לאופן חישוב המס על הרווחים במקרה של החזר כספים לעמית בקופת גמל - במסגרת הוראת השעה - הוראת שעה - בקשה להבהרה - מכתב לרשות המסים.

14.11.10 - תגובה (לא רשמית) למכתבנו: רשות המסים נעתרה לבקשתנו ותוציא הנחיות למנהלי קופות הגמל, עם אישורה הסופי של הוראת השעה. במסגרת ההנחיות רשות המסים תתייחס לאופן ניכוי המס, שיעור המס (והאם הפרשי ההצמדה יהיו פטורים ממס) ולאופן העבודה של הקופה מול העמית, כך שהעמית לא יישלח לפקיד שומה לצורך המצאת אישור "כמה מס צריך לנכות...". אנו מודים לרשות המסים על המענה המהיר לפנייתנו, נמתין למכתב ההנחיות.

18.11.10 - בקרוב הבהרות להוראת השעה - כתבה שפורסמה בגיליון עדיף - בתאריך 18/11/2010

24.11.10 - היום , יום ד', העבירה רשות המסים הנחיות לפקידי השומה (תאריך המכתב מיום 16.11.2010) לפיהן שיעור המס על הרווחים בעת משיכת הכספים מהקופות (במסגרת הוראת השעה) יהיה 15% ולא 20% (על כל הרווח ללא הבחנה בין רווח ריאלי להפרשי ההצמדה) וקופות הגמל הן אלו שיבצעו את חישוב המס ללא הפניית החוסכים לפקידי השומה להמצאת אישור למשיכת הכספים - (ראה פנייתנו בעניין זה לרשות המסים: הוראת שעה - בקשה להבהרה - מכתב לרשות המסים) . בנוסף צפויה להתפרסם הנחיה מסודרת בעניין זה למנהלי קופות הגמל - נמשיך לעדכן. עוד נוסיף, כי למרות קביעתה של רשות המסים כי מדובר באפיק לא צמוד, (ראה מכתב הנחיות לפקידי השומה), לדעתנו, עדיין מדובר באפיק צמוד ומה גם, שהוראת השעה חלה לא רק על קופת גמל "רגילה" אלא גם על פוליסת ביטוח תגמולים לעצמאים שעד ליום 31.12.07 הייתה מסוג הון והרי יש לא מעט פוליסות המבטיחות תשואה הצמודה למדד והן בהכרח אפיק צמוד ולגביהן זה לא עניין של פרשנות, ואולם כאמור זו קביעתה האחרונה של רשות המסים.

 

08.12.10 - ראה מכתבנו האחרון לנציבות מס הכנסה - מחלקת קופות גמל - בנוגע לאופן חישוב המס על הרווחים במקרה של החזר כספים לעמית בקופת גמל - במסגרת הוראת השעה - מכתב לרשות המסים


10.01.11- ראה מכתב תגובת רשות המסים לפנייתנו (נציבות מס הכנסה - מחלקת קופות גמל) -  מכתב תגובת רשות המסים. מיותר לציין שאין אנו מסכימים עם כל האמור במכתב.



  דף קודם  
הדפס את המאמר
מחשבונים
טפסים
פיצויי פיטורין
מצגות
מאמרים
פיטורין והתפטרות
קיבוע זכויות
טופס 161
כתבות
סימולטור מס
עדכונים שוטפים
סרטונים

תכנון פרישה

קו הפרדה אדום
תכנון מס
תכנון כלכלי
תקנון | קצת עלינו | לתאום פגישת ייעוץ | 1599-500-570
Facebook
תקנון | קצת עלינו
לתאום פגישת ייעוץ 1599-500-570
Facebook
© כל הזכויות שמורות ל בי. פור תכנון פרישה בע"מ.